Ervaar kwaliteit & service

Project: Porsche 928

LPG inbouw


Porsche 928  1977 - 1995

De Porsche 928 is gebouwd tussen 1977 en 1989 en was eigelijk bedoeld als de opvolger voor de Porsche 911. De auto werdt voorzien van een mooie watergekoelde aluminium V8 motor en de versnelingsbak werd achterin geplaatst. 

Er zijn verschillende motorinhouden en vermogens 

4.5 L met 177 KW K-jetronic (1977- 1980)

4.5 L met 177 KW / 4.7 L met 221 KW (928S) L-jetronic (1980-1983)

4.7 L met 228 KW / 5.0 L met 215 KW LH-jetronic (1984-1986)

5.0 L met 236 KW LH-jetroinic  928 S4 (1987-1991)

5.4 L met 257 KW 928 GTS (1992-1995

 

We hebben deze klassieker mogen voorzien van een LPG installatie, Oke meesten liefhebbers zeggen wellicht dan, jammer zo'n auto op LPG maar als je het dan toch doet doe het dan goed. We hebben ons standalone systeem toegepast en daarmee hebben we ook gelijk het benzinesysteem gemoderniseerd. 

We hebben  het eerste model mogen ombouwen welke was voorzien van een niet goed werkende benzine injectie systeem K-jetronic naar moderne technieken zoals sequentiële  benzine en gasinjectie met breedband lambdaregeling, met aparte ontstekingskenvelden voor benzine en LPG, en voor de LPG mengselregeling hebben we o.a. 4d maping en leanburn strategieën, de resultaten zijn er ook naar klant heeft weer een goed en weer fijn en relatief goedkoop rijdende auto.

 

Toyota Auris 1,8 Hybride

LPG inbouw

Merk:

Toyota

Type:

Auris 1,8 Hybride

Motorcode:

2ZR-FXE (CO2 86 g/km)

Vermogen volgens specificaties:

100 KW 207 NM , Motor 73 KW 5200 RPM / 142 NM 2800 RPM , Elektrisch 60 KW (82 PK) 207 NM

Bouwjaar:

2013 >

LPG systeem:

Prins VSI 2.0 incl. Valvecare , 66 liter verzonken inbouw (ledig gewicht 1285 kg)
 
Meer informatie >