Ervaar kwaliteit & service

VSI DI

Prins VSI-2 DI is grotendeels afgeleid van het VSI 2 systeem, grootste verschil is o.a. injectorsturing voor direct ingespoten benzine motoren ( DI-MPI )
Bij dit systeem wordt het LPG niet direct in de cilinder maar indirect in het inlaatspruitstuk ingespoten.
De innovaties die Prins in het systeem heeft, geeft behoorlijk wat voordelen ten opzichte van andere merken LPG installaties zoals onder andere een laag benzine verbruik en zeer goede rijeigenschappen, vergelijkbaar aan benzine. Prins heeft ook diverse awards hiermee gewonnen als meest innovatieve producten in de categorie LPG/CNG automotive.

Het systeem is middels alweer enige tijd op de markt en is als zeer betrouwbaar en reeds veel verschillende modellen / automerken in ons programma.

Download Brochure >              Offerte aanvraag >

Kijk op onze DI / DLM lijst waarbij de verschillende automerken en welk systeem hierbij beschikbaar zijn.

Schema van VSI-2.0 DI systeem:

VSI-3 DI: het revolutionaire LPG-systeem voor auto's met DI (directe injectie) benzinemotor. 

Het nieuwste VSI-3 DI systeem is uniek en toekomstbestendig, geschikt voor een breed scala aan voertuigen met een directe injectie motor (DI en DI+MPI) en voldoet aan de laatste emissiestandaarden (WLTP, Euro 6D) en certificaten zoals R115.

Het systeem is van hoge kwaliteit, efficient, levert een hoge prestatie en garandeert een plezierige rijervaring, net als de benzineauto. Dit systeem is/wordt de opvolger van VSI-2 DI, nagenoeg alle nieuwe LPG voertuig ontwikkelingen welke motoren met directe benzine injectie hebben worden voorzien van VSI-3 DI systeem.

 

Toyota Auris 1,8 Hybride

LPG inbouw

Merk:

Toyota

Type:

Auris 1,8 Hybride

Motorcode:

2ZR-FXE (CO2 86 g/km)

Vermogen volgens specificaties:

100 KW 207 NM , Motor 73 KW 5200 RPM / 142 NM 2800 RPM , Elektrisch 60 KW (82 PK) 207 NM

Bouwjaar:

2013 >

LPG systeem:

Prins VSI 2.0 incl. Valvecare , 66 liter verzonken inbouw (ledig gewicht 1285 kg)
 
Meer informatie >